V posledních letech často omílané slovo. Ano, je to krize. Ovšem co znamená krize v pojetí managementu firmy? Za krizi se považuje nečekaná událost, která zasáhne společnost a má nepříznivé důsledky nejen pro vaši firmu, ale i pro jeho zaměstnance a zainteresované strany. Součástí kvalitního krizového managementu je mít dobře připravenou půdu pomocí public relations – mít dobré jméno i reputaci. Proto je dobré před krizí komunikovat s médii, s veřejností, se zaměstnanci, protože vás nezavrhnout v případě katastrofy. Budujte důvěru, naslouchejte a poznávejte své zájmové skupiny. Zkuste odhadnout krizové situace a připravit k nim krizové manuály. Pokud dojde ke krizi, zkuste najít na ní pozitiva. Můžete ukázat, že jste zodpovědná firma a tím si zvýšit pozitivní vnímání brandu. Proto buďte připraveni, mějte mluvčího a spoustu kamarádu pracujících u médií.